Tuesday, March 6, 2012

farid ke??

Ok kali ni entry aku nk poyo2 sket..bole x macam 2?? bukan slalu aku nk berpoyo2 kan..kali ni aku nk perah santan sket.. sket je x banyak tau!!

Ni time kat karnival Wow la ni.. event anjuran putrajaya punye.. aku di tugas kan utk menjage booth..under tourism malaysia.. so bile da bawah tourism malaysia mmg byk la agent yg akn duduk satu khemah dengan aku kan..booth sebelah aku dari sarawak..belah kanan aku dari ganu.depan aku dari sabah..ari pertame mmg agak sombong la masing2 kan..buat2 macam hebat je..padahal sume pon tngah menahan panas..mmg panas ok..bayangkan la dok bawah khemah .. mmg la berteduh..tp bahang nye tu peehhh..tbkar kulit aku yg puteh ni..

Tibe2 datang la sorang kat booth aku dari sarawak..die borak2 ngan opismate aku lagi sorang ni..tngah2 borak die tbe2 tnye aku.. " macam pernah tengok la muke..kat mane ea"?? ok nampak ayat macam nk ngurat kan?? hahaha.. slalu laki je yg akan tnye gini kat pempuan.. ni pempuan tnye aku cm 2.. jawapan dari seorang laki macho " yeke..same kot muke dengan kawan2 ko " .. aku ingat pas aku cakap cm 2 die pon xde la tnye lagi..jp lagi die datang smule tau die cakap ape?? " ko punye muke iras2 artis la ".. mmg da agak da jwpn yg die bg..biase la..da penat aku menjawab bile org tnye gitu.. cehhh.. ayat mmg macam artis tngah jawab soalan dari wartawan kan??? puiii !!


Ok skrg korang cube tgok btol2..agak2 same x macam ape yg budak 2 ckp kat aku..hahahah..aku da biase da dngan soalan2 macam 2.. xjadi artis pon da rse mcm artis da..muahahah..ayat hine gile !! aku ye kan je.. jawapan aku mudah je " aku adik die " huhuhuh.. makcik2 aku kt kg pon pggl aku farid..bkn nk membangge tp mmg dorg yg pggl gitu..aku xpakse.. xde sape salah di cni ye.. mak ayah aku pon xslah..hiks!! ok da! cukup perasan2 kat cni je..kang lbh2 nnt ade org terbuek2 plak kan..huhuhu..

No comments:

Post a Comment