Friday, May 27, 2011

aku berjaye!

ni la 1st time aku rase diri aku xde asap..hahahah..npe??sbb aku da xmerokok..cmna aku bnti??bnti jela..xde wat ape pon..xde mkn ape pon..hahaha..ntah cmna aku bole plak nk bnti..sblm2 ni mne pnh aku nk bnti..ramai da suh bnti..tp aku xbnti pon..makin banyak ade la..kali ni ntah ape gile ntah tbe2 aku nk bnti plak kan..meroyan aku sekejap..hahahah..atas nasihat seseorang la ni aku bnti..die de tiup pape kot kat aku time die bagi nasihat kat aku time 2..tros bnti ok..xbanyak cite punye..gigil2 badan tahan pnye pasal kan..hahahah...kotak terakhir aku sume sign ok..saksi yang aku da berhenti rkok..sampi mak bapak aku skali sign..bole??trime kasih atas sokongan sume..muahahahaha..mcm ape je..benti rkok je padahal..

dulu penah la aku try nak benti..due hari je pon aku dapat tahan..gile xtahan ok..badan da biase masok asap kan..bile sehari xde asap terkejot la sistem2 dalam badan aku neh..pas 2 terus la aku merokok balik sampi la ni..sangat menyeksekan aku bile nak berhenti rokok..tapi kali ni alhamdullilah aku dapat jugak berhenti..harap2 aku akan berhenti utk selamenye..hari ni baru hari yang ke sebelas..kire lame jugak la 2 kan..kn3???hahahah...merokok adalah sangat merbahayakan kesihatan..so kepade perokok2 sume,sile la berhenti dari merokok sebelum kowng2 menyesal..pikir mase depan weyh..hiks!!


No comments:

Post a Comment