Friday, May 20, 2011

uncle arm???

hiks!!cam sengal2 je title akukan..maklum la kan..semenjak2 ni hati suke je..motif???hahahha..sbb aku bakal jd cik ngah..mntk maaf la nak suh die panggil aku PAK NGAH..tue sangat da nampak nye 2..xstyle la kan..hahahha..so panggilan yg terbaik utk aku adalah CIK NGAH or UNCLE ARM..xpon UNCLE DARKERZ ..style sket kn..kn3??jgn jelez ha..1st time nk terime anak buah mmg begini..jangan la kowg2 nak meluat ngn aku..klu nk mluat pon ade aku kisah???hahahah..xsabar ok nak menunggu die kua..heee..member2 sume da ade anak buah..aku je ha yg bru nk dapat..ade member anak buah die lagi tue dari die..cmne 2???gile xmeriah langsung kan..hahahahha..

da..2 je pon nk gtau..heee..saje nk mengupdate..dari terbia lame kan..hahahaha..sorry la wahai blog ku sayang..bkn xmo joget2 kat cni..tp ketiadaan mase yng cukup nk joget2 ha..nanti kite sambung lagi ye...=)

p/s : cik S..kamo da jadi MAK NGAH..=P

2 comments:

  1. sape yg da jd mak ngah tu ha??
    sori ckit...ni AKAK lg tau! hahahha

    ReplyDelete
  2. sile tolong jangan PERASAN kakak sgt ok..
    awak da jadi MAK NGAH...hahahha

    ReplyDelete