Wednesday, October 5, 2011

mmg perlu ade name panggilan eh??

mane2 aku pegi la mesti ade je name samaran atau name panggilan..dari dulu sampi la sekarang..tp pling hebat dapat name samaran ni bile time kat skola la..mcm2 name ade..siot je..ske2 je nk pnggl kte ape kan..nk2 kalau yg dok hostel 2..abg2 n akak2 senior la yg pling gemar bg name samaran kat kte..mggu orentasi adalah mggu yg paling tepat nk dapat name samaran..hahahh..


meh aku cte sorang2 member aku yg dapat name hebat..hahaha...GIANT atau name sebenarnye khairul anuar che azmi..nme bukan main sedap la lagi kan..tp..tau2 jela mulut longkang abg2 senior ni..mlekat nme giant sbb?? klu giant mknenye ape??hahaha..besar la kan..mmg bdn die bsr dlu..pas 2 suare plak besar..ble die jerit satu skola bole dgr ok..die dlu pernah di tugaskn utk mengejut budak2 time pagi..sbb nk smyg subuh..dok hostel kan smyg kne jemaah je tiap wktu..mmg menyirap je time die kjut 2 ok..kayu hoki 2 die seret kat koridor..pas 2 ble msuk je dlm dorm die ketuk kat besi katil..perghh!! mmg rase nk bangun g tendang je muke die..hahah..tp die adalah sgt baik ngn aku..


yg seterusnye plak adalah BADAK.. nme sbnrnye adalah mohd faris asri..bole tahan gak name die kan..die pon same..badan bsr nk mmpos..tp die bsr dan tegap..lg satu sbb npe die di pnggil badak..bile time riadahkan..kn kne senam2 sume..pas 2 main bola la..die ni ade satu sifat yg ramai org takut bile main bola ngan die..klu die ngah lari 2 jgn la nk dekat2 ngn die..die suke rempuh ok..mmg spe yg kne rempuh 2 mmg mntk maut la kan..


hehehe..yg ni aku nk cte pon tkut..die ni pmpn..tau ape nme pnggilan die?? hiks! MAK LING..sbb??die ni gelap..mke ala ala tettt..hahaha..xtau la die tau or x yg kteorg pggl die cm 2 kn..mak ling adalah kacukan mlayu dan keling..MAK dari perkataan mlayu.. n LING dr k*ling..hahaha..


aku??aku pon mesti ade gak la nme pnggln..xterlepas ok..sume mendapat..MADI atau FARID..2 la nme pnggln aku..muahahahhh...bkn aku yg ltk..dorg yg pggl..hiks! nme pnggln di kalangan kawan2 baik aku adalah KOBENG..sbb nye adalah....sile la crik sndri..hahahha..


klu nk crite mmg ramai la kan..sume pon ade name sndri ..bile da kje ni pon ade plak nme pnggln bru..mne2 je korang pegi mesti mlekat pnye la satu nme kt korg..kn3..hahaha..mmg da jd tabiat org kte..ble ade nme pnggln dorg kate senang nk igt..sampikan ble org datang tnye 'bole jmpe dengan en.amir nur r....tak'?? masing2 da mlopong pikir spe..bongok kan...eh ade tertnggl lg sorang la..cik SHIEKAWENG ..hahahah....

No comments:

Post a Comment