Monday, September 26, 2011

perjumpaan aku dengan EN ASHAR???

sape en ashar 2??boss aku ke??client aku ke??ouh tidak sama skali..korang nk tau sape die??die lah yg di gelar ayah mertua..muahahahahah..bakal bapak mertua aku..insyaallah..ni kes last minit pnye pasal la..mmg xpernah plan pon sbnrnya nk jmpe ngn pkcik dlm mase terdekat cmni..kebetulan plak die ade fmly day kat genting..dari kemaman..so time nk blik kemaman smule die nk jmpe ank die dulu..cik shiekaweng la..hahaha..jmpe kat genting sempah..lps pegi jemputan kawen member aku aku terus g sana..ok utk rase tidak begitu janggal,aku ade la care tersendiri..tau ape?aku suh cik shieka bawak adik..spupu die yg kecik 2..hahahahahha..pandai x aku??so xde la aku kaku sgt bile jmpe ayah die nnt kan..leh main2 sket ngn adik .syg adik..sbb die telah mengcover kn diri aku..hik!

jmpe kat RnR..mmg xformal la kan..hahah..sgt goyang ok time 2..sape xtkot 1st time jmpe mertua..tipu la sape kate die xtkot..sampi2 aku da nmpk ayah die kat ats ngah mnum..kaki da ketar ni nk jalan xmampu..buat2 la dukung adik kan..adik bru bngun tdo time 2..heee..sejuk ni tangan nk salam..muke nk garang je pkcik ni..jgn la begitu..tkut i..lpk borak2 la..nsb baik pkcik xbyk sgt tanye pasal aku..tnye sket2 la..jd kaku..ayt ssh nk kua dari mulut neh..ngade2 btol..slalu byk je nk ckp kn..amek ko..padan muke..xlame sgt la jmpe sbb ayah da nk blik kemaman..nnt sampi rumah lambat plak..bile da nk balik 2 la bru aku ngn pakcik rancak berborak ok..sbb tggl aku ngn dia je..shieka g toilet ngn adik..umi pon same..so mmg rancak la berbual..xde malu2 lg da..tp 2 la..kjp je dpt..ayah die sgt ok! harap2 dapat la die trime aku jd menantu die..muahahah..gatal!! trime kaseh pakcik ashar..sayang pkcik...

2 comments:

  1. sayang adik dgn pakcik Ashar je ker???
    xrase ade kurg agi sorg ke?? =P

    ReplyDelete
  2. ouh ade lg yg tercicir ke??
    okla2..sayang kt umi jugak..muahahahahah

    ReplyDelete