Saturday, August 25, 2012

Jalan Raya.....

Rase macam tak meriah je kan raye tahun ni. Macam biase la. Tiap2 tahun mesti jalan raye umah sedara2. Sampi kan ade yg aku tak kenal sape pon die. Hahahah. Teruk tak aku?? Betul ni tak tipu. Bawak mak ayah g umah sedara tapi aku tak kenal die sedara yang mane. Tak pernah nampak pon. Time tu la akan kua soalan ni " Ko ni anak sape, tak pernah acik tengok ko". Hebat tak soalan yang sedara aku tanye kat aku???

Tahun ni sebenarnya tak ade plan pon aku nak beraya dengan kawan2. Yela sume pon senyap je tak ade yg bersuara pon nak ajak konvoi g berjalan. So aku pon wat tak tahu jela. Aku tak sabar sebenarnya tggu Cik Shieka balik dari kampung. Ade la teman sket kan. Hahaha. Die ade ckp ngn aku nak berjalan raya dengan aku. G umah kawan2 aku. So aku pon lincah la cari kawan2 yang da balik dari kampung. Hahahah. Nasib baik ade. 

Untuk tahun ni aku beraya dengan Cik Shieka. Dan untuk petama kalinya aku perkenalkan die kat kawan2 aku. Sebelum ni tak ade pon aku bawak sape2 jalan raya dengan aku. Cik Shieka la org pertame. Ramai jugak yang terkejut sebenarnya. Tapi aku bangga kenal kan die kat kawan2 aku. Ngeee~ Gatal na ko arm kn! 

Thanks Cik Shieka sbb sudi teman saye berjalan raya. Sampi malam die teman aku berjalan. Penat die. Hee. 

2 comments:

  1. tak penat la sbb awal2 kite da dpt duit raye dr awak.kalau x dpt mmg spanjang jalan kte akan cakap PENAT.hahaha

    ReplyDelete
  2. bila korang nak dtg beraya kat Penang laks..:p

    ReplyDelete