Friday, September 23, 2011

minggu nasik minyak

ok sile jangan salah anggap ngn entry saye ye..bkn nasik minyak aku pnye..hahaha..kalu la mggu nasik mnyak ni aku pnye alangkah seronoknya aku..kena tanye shiekaweng bila nk buat nsk  minyak..hahaha..shiekaweng?? hiks ! mampos kalau die bace..weekend ni jadual aku sangat padat dengan jemputan kawen..sume member2 aku..kawen jugak dorang..ade 4 ye jemputan kawen dalam mggu ni..ayyakk..mmg xdapat la aku nk g sumenya..xtau da nak pilih nk g kat mana..sume pon kawan..kang xpegio ade yg kecik hati..tp ni ARM la..penjelasan baik punya sbb xpergi..hiks!!

hari sabtu aku ade dua tempat..satu kat taman aku n lagi satu kat bandar tun razak..pas aku g kat taman aku ni aku cabut terus la g sana plak..da tentu la aku bawak shiekaweng..xkan nk g sorang plak..gile x glamour..hahahaha..g mana2 skrg pon cik shieka la peneman aku..die xmo mmg kene luku la..yg kat taman aku ni member laki aku yg kawen..sebaya aku..bole??kawen da die..pangai cam setan..hahahah..yg kat bandar tun razak ni member aku pempuan..satu tempat keje dulu..rapat gak la ngan die ni..kepale bole tahan gak gilenye..

hari ahad plak jemputan kawen kat putrajaya..percint 3..die buat kat dewan..ha yang ni due2 kawan aku..laki pempuan member opis aku dulu..laki ni kepale cam xcukup akal..sewel je aku nengok..yg pempuan ni ok la..nasib ko la kak long dpt laki cm 2..hahahah..mampos die xbg aku masok dewan kalu die bace.. hiks !

kena la makan nasik minyak banyak2 kalau nk cepat rase nasik minyak sendri..betol ke??ade ke pepatah cam 2??hahaha..ape2 jela..mak xyah masak la ye..sume pon g kenduri..hahahaha..

2 comments:

  1. peehhhh..sape shiekaweng tu?
    konfem pasni dia xnk tman dah...brani luku la..=P
    awk punye nsik mnyak 2 thun agi la gamaknye...
    hehehe

    ReplyDelete
  2. eh xknl ke shiekaweng ???
    gle spe xknl die..budak paling sengal 2..hahahah

    ReplyDelete