Monday, July 23, 2012

RamADhan ker ni??

Siyes aku tak rase sekarang ni bulan Ramadhan. Ade sebab2 nye kenapa aku tak rase macam berpuasa sekarang. hahaha. Ape2 pun aku nak ucapkan pada sume " Selamat menjalani ibadah puase". Moge Ramadhan tahun ni memberi korang hidayah dan pengajaran.

Ni antara kenapa aku x semangat n tak terasa yg sekarang ni sume tengah berpuasa.
Tahun ni aku tak dapat cuti raye. HUWWWAAAAAA!!! Sangat keji bile dapat tahu yg tahun ni aku xdapat beraya dengan family disebabkan kene kerja. Aku rase aku meroyan kot nnt. Mane penah aku raye tak ade family okayyy. Sebab2 kenapa aku kene kerja. 1st adalah aku orang baru di syarikat ni. 2nd adalah disebabkan aku tak berkahwin lagi. Hoii! igt yg da kawin bole dpt advntge ke? Habes yg xkawen ni still ade PARENTS lagi ok.

Yang sebenarnye alasan berkahwin tu hanye alasan semate2. Yang sebetul nye dorang punye alasan adalah AKU SENIOR KO JUNIOR. Paham x ape aku cakap ni?? Bermakne dorang nak gtau yang senior ade kelebihan. So yang junior ni terpakse la hadap sume tu. Sabar la wahai hati. Tahun pertame aku beraye tanpa keluarga. Sebab tu aku xsemangat n xrase yg aku tengah berpuasa sekarang ni.

Ape pun kite berpuase jangan la nak mengharap kan apa2 balasan. Puasa kene ikhlas tau. Aku saja ja luah perasaan. Tp hati ikhlas ni. ngee~

No comments:

Post a Comment