Tuesday, July 24, 2012

Sabar la wahai Cik Puteh

Chaiyook! wahai cik puteh, sile la bertahan ye. Jangan la buat hal time2 gini. Ni kes nak ngelak kete punye pasal la ni. Nasib sempat ngelak. Kalau x memang ko xberaya tahun ni cik yg bawak kereta VIOS. Da la die salah, pas tu tgok aku dengan muke yang rase die tengah lepak kat tepi pantai. Damn!


Terasa panas je aku time tu walaupun tengah sejuk malam tu. Die da la langgar kereta depan die. Da salah lagi mau bising. Cik puteh plak tapak kasut die da haus. tekan cam ne pon break nye still berjalan lagi kereta. Dari aku hentam bonton Cik Vios tu baik aku panjat devider. Tak ade la banyak sangat cerite. Tapi tu la. Sian cik puteh aku. sportrim sudah pecah ='(


So bile sportrim da x stabil dengan tayar, angin akan sentiase keluar la. Hari2 kene pam. Nak xnk terpaksa la hantar kedai g buat semule sportrim aku tu. Nak ganti baru sayang ok. Sportrim tu byk jase kat aku. Hahaha. Kalau nk rosak ape lagi jangan sekarang ye Cik PUteh. Nak raye ni =)


Hati2 la ketika di jalan raye. Aku xtahu kenapa bile nak raye je mesti banyak eksiden. Haisyoo. Mule la keluar berita tajuk " KORBAN RAYA" . 


No comments:

Post a Comment