Monday, January 24, 2011

al-fatihah

marilah kte sme2 sedekahkn al-fatihah utk amaludin baby kepade sahabat aku....
sdh ouh..die mnggal ptg smlm jam 4.30pm...aku dpt tau kul 6lbh dari Z..sgt terkejot..aku sempat mlwt kat hospital..tp keadaan die mmg nmpk trok la..xsmpi aty aku nk tgok..klu aku yg xde kne mngene ni xsmpi aty tgok die,cmne ngn mak ayh die????sgt sekse ouh..baru 5 bulan dpt tgok keindahan bumi..tp ape kn daye..ALLAH lbh syg die..aku sgt tchng ouh sbb aku yg tmn mbr aku ni blk kg g amik baby die bru lahir..aku smpi umh die smlm dlm kul 8..smpi2 tgok umh kosng..aku igt baby xsmpi lg..rupenye da dikebumikan..aduh xsmpt aku nk tgok..lg tmbh tchng aku..mbr aku bwt mke biase..tp dlm aty aku tau cmne die rse..

harap bersabar ye wahai sahabat...ade hikmah semue 2...

No comments:

Post a Comment