Wednesday, January 19, 2011

owh tidak!!

dengan langkah yg agak2 lembap aku bgon dr ktil..
kaki goyang2 neh..mate merah2..mls je rse nk bgon pg..
bdn agak pns..kple agak berat..mkne nye aku demam!!!!
xske ouh dmm..sekse rse..lmh abez satu badan..tp ape kn daye..bkn aku minta sume ini berlaku..poyo je ayt..
nk xnk aku terpkse menggagah kn diri yg da sememangnye gagah ini untuk ke opis..
klu xg nnt kje lg menimbun ouh..seminit aku leke pon kje da brtmbh..apetah lg satu ary aku tangguh..berselirat la urat2 otak aku smpi la ke urat yg pling halus iaitu urat kentot.. ..skt ouh klu da berselirat..mau jem nnt..
dengan gaye mcm laky mlayu terakhir aku trun dari bilik..capai bekal dan tros ke kereta..xsmpt breakfast pon..hehehe..cm biase la..aku ari2 cpt ke opis..cpt la sgt kn..hak3..

Smpi opis cm biase la..lagak seorang bos aku msok je opis wlupon bos aku da sememangnye menunggu aku ari2..hehehhe.sgt xbaik ouh prangai neh..bos lg cpt dr aku..aku wt bongok jela..smlm aku nye kje byk trtunggak sbb aku rushing ke subang..so,arini dengan semangat yg kental aku harus menyetelkan tugas2 trtunggak dlu sblm aku wt kje lain..tp dpt plak calling dari staff di HQ mintk aku p sne sbb ade tugas lg bnyk..
sgt menyeksekan dri ku yg sedang sikse neh..mls ouh g sne..sne lg kje menimbun..sat2 g la g kan..bia lmbt2 sket..pdn mke dowg kne tggu.. ..hehehehe..aku klu dmm ni aku memerlukan ksh syg..hehehe..geli ouh ayt.. weekkk!!!!tp tol dowh..aku mesti nk ade some1 kt aku..nk mnje2 gitu la kate kn..huhuhuhu..dlu mangse aku adlh mak aku!!!jht kn aku...sian kt mak..kne lyn kerenah aku..tp!!!!haaaa...jeng3..semenjak2 ni kan..mak aku da xambil alih da tugas memanje kan aku ni..hehehhe..aku da ade Mrs C...hhhuhuhuuu..aka Mrs A..die la skg mangse aku..nsb baik die ade..lg brtmbh mnje la aku..ske ouh die ade..trjge diri i tau..hak3..
thanx Mrs A..t i bg adiah ye...

10 comments: