Friday, January 21, 2011

cti kah??

cti ke der???
hahaha..smlm kn cti thaipusam..ade plak bdk2 mlayu yg excited cti..
dowg smbut ke???nmpk gye cm dowg nk smbut je kn..huhuhu..klu ckp dowg ngamok..die lak yg lbh dr hindu2 yg nk beraye 2..aku cti g mne???nk tau aku g mne???baik pnye tmpt ma..kat bilik aku!!!!hak3..nk kua tp ape kn daye..bdnku tidak mempunyai kekuatan utk berjln..satu ari ouh dok melepet je dlm blik..sgt bosn..kje tgok cd jela..abez hindustan bkak cte indon lak..abez indon bkak may saleh lak..naik juling da mte aku tgok tb je..

owh ye..adk aku punye nsb sme da ngn aku..die pon x menghabiskan latihan kat kem karisma 2..plkn da..alasan die kaki die skt..xley wt kje berat..ade surat dr dokter..tp aku tau die mmg nk blk sbb xske dok sne..klu da ari2 tpon mntk blk apekah mkne nye????hahahha..sengal ouh adk aku..tp aku dlu xcrk alsan ok..kaki aku mmg btol2 pth dlu..kua kem kaki bersimen tu..hek3..tp ok gak adk aku de umh..ley tlg2 wt persediaan kwen aku..eh!!bkn2..persediaan kawen akak aku..hahahahahha..aku nye lmbt g..ade owg 2 suh aku tggu lg 3thun..lme ouh..nk tggu die sehari pon da mcm sakai aku rse..smlm die jela yg teman aku kt bilik..teman kt bilik????jeng3..tmn dari jarak jaoh sudah..nk tmn dkt2 kne tggu 3thun g..

eh aku da de kemajuan ouh..arini aku smpi opis agak awl..lg 2minit kul 9am aku da smpi..bgos x aku..hahahahha..wlupon xscpt mcm owg lain,at least cpt la jgk..xlbh kul 9am ok aku msok arini..sgt membanggekan dri aku tau..hek3..tros kn usehe arm!!!caiyok!!

3 comments:

  1. ecehh..cepat plak dia arini sampai.
    kite bertukar ke ni ek?
    sorang ade kemajuan..sorg ag da x maju.cmne tuh?

    ReplyDelete
  2. owh cm 2 ek??
    so kne blaja dr kte la klu nk kn kemajuan dlm dri...
    ok??

    ReplyDelete