Tuesday, February 22, 2011

klaka ek??

asl eh??knpe klu lelali bawak bekal dari rumah orang pandang pelik eh??salah ye kalau lelaki bawak bekal pergi kerje???aku  kene bahan terok ok ngan member aku disebabkan aku bawak bekal ..aku rase bwk bekal lagi ok kot..jimat mase..jimat kos..btol x??ni kang nk kene g kedai makan la..da buang mase kat situ..kalau bawak bekal teros makan je..xpayah nak kuar2 g beli..boleh rehat lame sikit..


same je pon laki ngn perempuan kalau bwk bekal..xde bezenye..yg membezekan sbb laki di slalu dipandang keras,macho,smart,stylo..sume2 la..so bile bawak bekal orang mesti kate *eh die tu lembut ke... *eee die anak mak la..2 la ayat2 yg akan kua dari mulut orang kalau laki bwk bekal..sian pemikiran dowg kan..lagi 1 ayat..*die ni mesti kedekotkan sbb 2 die bawak bekal dari umah...npe kalau perempuan yg bwak bekal orang xkate ape..


aku xkisah la spe2 yg nk ckp cm 2 kan..hahahaha..da pemikiran dowg cm 2..lantak la..aku ttp ngan diri aku..aku xlembut..tak auuw ok!!huhuhu...da mak siap kan aku bawak jela..mudah..jimat dan senang..kowng ade??dowg jelez sebenarnye 2 sbb dowg xdpat bwak bekal cm aku..kn3??xpe esk aku bwak lebih sket ye..hehehehe

3 comments:

  1. dulu kite ingat kamu cmtu jgak ouhh...
    mase mule2 dlu laa....hehehe =P

    ReplyDelete
  2. amir semakin matang dalam pemikiran !! haha

    ReplyDelete
  3. Mrs S: amboi..pe igt kite ni cm 2 ke??sorry sket ye..so skg stil pkir cm 2 lg la..xpe2..

    awa: biase la..pe igt aku xley matang ke??hak3

    ReplyDelete