Monday, February 14, 2011

senyum..huhuh..

 slau ari isnin ari yg ssh tok aku snym ok..msok2 kje je mke da ketat..ssh ar nk snym..tp arini xsmpi opis lg pon mke da sinar2 gitu..hahahha..sbb nye aku da xpyh nk hadap mke2 bongox lg..relax jela skg ni kan..g kje pon sng aty..bru la kje berjalan lancar..xgitu rakan2 sume...


semalam ari yg pling memenatkan aku ok..da la sblm 2 aku blk kje lewat..ari sbtu kje smpi kul 7lbh..blh??pas kje de hal lak ngn mbr..lpk2 tgok jam da kul 3am tau..ngn mate yg sgt kuyu drve la dari kL ..smpi umah kul 4am..seb baik mak xknci pntu..bwt nye mak knci pntu mmg tdo lua la jwb nye aku..aku lak lpe bwk knci umah kn..tdo 4jam je ok..sbb pagi ahd 2 da sibuk2 da kt umah aku..de berkampung sket..akak aku kawen..jemput ye sume2 datang nnt..26hb feb..kul 8lbh aku da dgr bsing2 kt bwh ..sdare2 sume da smpi..cam biase la spupu2 kecik akn g blik aku ktok pntu smpi aku bkak pntu..xley la owg nk rehat sket kn..nk marah xley..dowg comey2..kang marah aku yg nangis balik tgok downg nangis..hahahaha...pas mnd2 sume aku pon trun la bwh..ramai ok yg da smpi..


aku pon kemas la ape yg ptot..lepak la ngn nenek aku jp kn..cm biase la ayt die..

N: Bile la ko ni nk potong rmbut A oiiii...
A: Ala nek bia la A nk rse rmbt pnjg plak..xbley eh??
N: Da mcm singe da nnek tgok rmbot A neh...
A: Nnek jelez ek??

gelak je nnek..siap sound aku lg ok..die kate sanding akak nnt die nk tgok rmbt aku da pendek..hahahah..nnt2 la ye nnek i ptong..xde mse lg neh..kul 3pm owg2 taman da start datang nk bncang ape yg perlu buat nnt..n bagi2 tugas..yg xbez nye aku di tugaskan menjage bahagian khemah..adeh leceh btol ok..nk kne pasti kan mkn sume ckup..ngox tol..aku kne jge ngn adk aku..xpela..akak pnye pasl kn..berkorban sket..sdh ok pasni akak da xdok skali ngn kteowg..mesti sunyi je..


da abez sume tros msg Mrs C ok..rndu kt die..esk nk date ngn die..ske3..harap2 la esk xde pape hal..lancarkn la pertemuan ku dengan C..hahahahha...ngntok wey dok je..arini xbrape nk ade kje sgt..


xsabar nk tggu esk!!!!!

No comments:

Post a Comment