Thursday, February 24, 2011

syabas AADK

hahaha..tahniah la kepada anggota2 AADK ye..korang2 tau x ape AADK 2??sian spe yg xtau ..hahaha..AADK adalah agensi antidadah kebangsaan...npe plak tbe2 ckp pasal AADK ni ek??ha ni la nk den story kan sket ha..huhuhu..


camni cite die..malam td la punye pasal neh..nak pegi semalam tak ikot jalan biase..selalu ikot federal highway..ntah kenape malam td nkk ikot kesas plak kn..nak pergi subang jalan clear..kete xbanyak..senang hati la kan..kalau ikot federal bapak la jem..da amek2 dokumen sume balik la kiteowg..aku M & B...lepas je tol kesas da nampak da kerete beratur neh..ingat kan road block biase la kan..kelam kabut la pakai seat belt kan..biase la tabiat orang malaysia..bile ade road block je baru nak pakai seat belt..da agak menggelabah dah ni..ye ar masing2 surat kebenaran xbawak..dokumen penoh dalam kereta..skali bukan polis yg buat da..JPJ ngan AADK.. gile betol..ramai ok kene tahan..xpasal2 je kene tahan..maklum la muke sume wanted..hak3..die mntak ic..kiteowg pon bagi la kan ..pe igt kteowg hendon ke xde ic..tlg la..pas 2 boleh plak die suh ikot sowg brado neh..da la xsmart..gigi xde..buncit..sian kat die..kene urine test ok..hek eleh kiteowg clear ar abg2 sume..xmain la dadah2 ni..kn3???


da kencing sume bawak la kat depan dowg nk test..*nah amek kencing kteowg,nak sangat kn..dalam aty jela..hahahah..kencing dalam bahase saintifik nye adalah buang air kecil..harap kowg faham ye..hahaha..si M ngan B lepas ok..sekejap je..sampai turn aku sangkut..ha??kenape??apakah aku mengambil dadah??owh tidak la pernah aku amek bnde2 bodo itu..sampi 8 penguji ok dowg gune sebab xdapat detect aku nye..hahaha..padan mke kowg ..da membazir kn..agak nye air kncing aku clear sgt kot sampai xdpt detect..wuahahahahahahah....lame ok kne tggu..last2 lepas jugak..gile kalau positif mmg xbanyak cite..tros gari masok truck je ok..



ni la num badan aku..siap tulis ok kt tangan xmo bagi kteowg lari..hak3...
pape pon syabas kepada AADK..buat la slalu cmni ye..banteras abez2 dadah neh..so kepade penagih2 tegar diluar sane..berhenti la kamo sebelum kamo2 ke dalam..ok?? kalau xok pikir sendiri la..hahahaha...

No comments:

Post a Comment