Friday, February 18, 2011

serabaikah aku???

haa..aku da kmbali ngn prangai aku yg dlu la..msok opis awal..hahah..akhir2 ni kan aku slalu lmbt je kn..so skg ni da msok seperti biase ok..nk jd pekerje terbaik semule..blh??ahakz!aku owg 1st ok arini..spe ley chlnge aku ha...huhuhu...


semalam aku balik umah nnek aku..ye ar mlm td kne g subang amek document..so blik la umah nnek aku nk mnd dlu..klu blik imah aku bapak la jaoh aku nk datang blik kt opis nnt kn..sblm aku g umah nnek aku snggah la dlu kt kdai g bli buah tangahn sket *cucu yg baik neh hahahaha..bru ni la baik kn..ngah membeli terserempak plak ngn member lme aku..die bru trun dari tren..terjekot die tgok aku..tau ape die kate??


D: ko ngah ade masalah ke skrng ni???
A: eh xde la..npe lak ko ckp cm 2??
D:asl aku nmpk ko cm ade mslh je..serabai dowh aku tgok ko..
A: ha??kple otak ko serabai..pnye smart neh..
D: ngan rmbut xterurus..bdn makin keding..kulit mkin gelap..
A: ye ke..nmpk huduh eh aku skg..


adeh..serabai kah aku??tros msg S ni tnye pndapat..adakah aku perlu ptong rmbut..hahahah..S kate t die nk style kn aku..wah xsbr neh..tggu la t aku da xserabai..kn S kn..blh mber aku ckp cm 2..xpela..aku ni jenis yg menerime kenyataan..hahahah..trime kasih la D sbb memberitahu kebenaran..hek3..

4 comments:

  1. kwn kamu salah pndg kot...
    ntah2 dia nk ckp org yg kt blakg kamu tu yg serabai...
    tp sgn sbb x knal..=P

    ReplyDelete
  2. yeke..
    so cmne?
    hahaha
    adakah perlu mengubah style?

    ReplyDelete
  3. korean look eh??
    kne ke ngn kite??
    ahakz!

    ReplyDelete