Sunday, November 18, 2012

Holiday Time!!


                                     
                                   



Ouh saat yg dinantikan akan tibe jua. Tinggal lagi beberape hari saja lagi. Tak sabarnye. Da lame da plan nak g cni sebenarnya. Org lain da byk kali pergi tapi aku baru nak pegi. Ni family plan sbnrnye. Da lame da dorg plan nak g bercuti ramai2. Plan byk tempat nakk g. Akhirnye tmpat ni jugak yg menjadi pilihan.
CAMEROON HIGHLAND here we come!!!!!!!

Dan yang paling seronok adalah...... Cik Shiekaweng kite akan turut serta! Hahahaha. Di jemput khas oleh ibunda dan ayahanda saya ok. Bukan senang Ayahanda saya nak menjemput neh. Hehehe. Sebenarnya plan asal aku adalah untuk pergi dengan Cik Shieka saja. Jangan pikir bukan2!! Belum honeymoon lagi kami ni. Saja melawat ok. Tapi fmly aku punye plan pun nak ke tempat yang same. Sebab tu la saya angkut skali Cik Shieka pergi skali dengan sokongan kuat dari family. Heeee.

Aku la ni salahnye. Da lame da Cik Shieka nak g sana tapi atas sebab busy dan kekurangan mase, tertangguh la sume tu. So skg ni 2 in 1. Dua2 org penting dalam hidup aku bawak skali. Family n Cik Shieka saye.

Tempat penginapan suma aku da uruskan. Tinggal nak g letak punggung je nanti atas tilam. Hahahahah. Kami amek apartment. Senang xpayah nak amek bilik banyak2 kalau amek hotel.


                                   


Haaaa. Ni la tempat penginapan kami nanti. Crown Imperial Court. Tempat ni betul2 berdepan dengan pasar malam kt Cameroon tu. So senang la nanti kami nak berjalan malam. Heee. Orang kate apartment ni baru lagi. Aku pun xtau la sbb aku xpenah sampi lagi. Tggu la next episod dari saye ye.


No comments:

Post a Comment