Sunday, November 25, 2012

Peluang Bisnes

Akhir2 ni aku selalu didedahkan dengan produk ni. Ade la sorang ni. Tiap kali jumpe memang die akan bercerita pasal produk ni. Aku memang slalu lepak dengan die. Dulu klu lepak dengan die mmg mcm2 cite akan kua. Hobi die adalah sama dengan aku iaitu KERETA. Dan die boleh la di katekan sebangai mentor aku. Sebab?? Sebab die ni banyak bagi nasihat. Banyak ajar aku care2 kehidupan. Dari dulu aku seorang yg pemalu nak bersuara sampai la skg ni aku da xtau malu langsung nak kua kan suara. Hahahahahaha.

Tapi semenjak menjak die join  satu bisnes ni, Tiap kali jmpe die akan bercerita pasal bisnes tu. Die akan terang kan produk tu kat aku. Mule2 tu aku dengan penuh teliti la jugak dgr. Tapi lame2 mcm da tau ape step yg akan die cakap n terangkan pada aku. Aku tau die nak aku join die n same2 buat bisnes untuk mase depan.

Aku bukan xberminat, tapi seru untuk buat bnde tu xsampai lagi kot. Ngeee ~ Ntah la. Nak buat tapi xtau knp mcm xsemangat je. Memang berkesan la ape yg die buat tu. Nampak la untung nye. Tapi nant la saya pikir2kan ye. Moge2 hati saye terbukak untuk menjoinkan diri dalam bisnes tu.

Tak perlu aku sebut ape produk nye la. Tapi produk tu mmg laris skrg. Mmg tgah top produk ni. Tak tipu ni tau! Sape yg join untuk perkenalkan produk ni pon ade ganjarannye. Dan mmg terbukti la ganjaran tu. Die bukan MLM ok. Die berlandaskan PERNIAGAAN. Jangan tersalah anggap plak.

Dalam hati ni tengah berbelah bahagi sebenarnya. Nak join or tak. Memandangkan mase aku yg sangat la terhad skrg ni tu yg membuatkan aku berpikir banyak untuk join bisnes tu. Mudah dan senang je buat bisnes tu tapi aku je yg xready lagi. Tunggu la. Nanti aku akan join sebab aku tau bisnes tu mmg mendatangkan hasil yg bagus!

Kepada Si Die, jangan risau. Saye tetap akan join. Cume bg saye mase sedikit untuk berfikir. Terima kasih sebab support saye. Ngeee ~

No comments:

Post a Comment