Monday, November 19, 2012

Pengyman Diri

Sket je lagi aku akan capai target. Hahahah. Macam nak amek SPM je kan siap ade target. Aku xpenah pun sbnrnye ngidam badan besar2 ni. Atau lebih tepat lagi, TOUGH or TUFF. Ngee. Memang la ade rase sket nak body cam tu. Tapi aku xnak la besar sgt. Bia nampak keras je. Ni aku tgok sume minat body macam AAROON tu. Haisyoo!! Tolong la.

Tu xde la nampak tuff sgt. Nampak mcm berat je aku tgok. Hahahaha. Kalau mcm ADI PUTRA ke ok sket. Nampak biase2 je badan die kan. Tapi bile bukak baju, Ha hamek. Keras mak nyah!

Satu ketike dulu aku ade nama gelaran. Name aku adalah KOBENG! Wat the fish! Sebab dulu aku adalah salah seorg golongan yg kerempeng. Mcm2 la org nak letak name kite kan. Skati dorg je. Padahal name kite da best da mak ayah bagi.

Skrg ni aku dalam usehe nak membesarkan la body aku ni kan. Bak kate Cik Shieka. Badan kecik rase xselamat kalau g dating. Tak pe2. Tggu la. Aku bg tempoh lagi 4 bulan. Tgok body aku camne. Hahahah.


Haaa. Nampak x lengan saye da macam lengan aaron?? Hahahaha. Blagak poyo la ko ni! Baru sket ni ok. Tggu sket mase lagi baru kalah aaron tu nnt. Ngeee~

Tak ade la nak besar sgt. Jnji Cik Shieka rase selamat bile kua dgn aku. Muahahahahaha.



   

No comments:

Post a Comment