Thursday, November 15, 2012

Maaf..Aku xdapat pertahankan.....

Slalu aku je yg mengejek org. Tapi kali ni aku plak yg mcm nk kne ejek je. Sebab ape?? Sebab skg ni aku same je dengan org yg aku ejek dulu tu. Huuuwaaaa!!!

Tak bole jadi cmni. Aku pling tkut bnde ni jadi kat aku. Slame ni aku pertahankan ape yg aku ade. Aku maintainkan ape yg aku da ade slame ni. Tapi sume tu hancur lepas aku xdapat lagi nak pertahankan sume tu. Sedih nye =(

Berat badan aku da naik!!!! Huuuuuuwwwwwwaaaa!!!! Da bertahun2 aku maintainkan berat bdn aku. Tapi akhirnye aku kalah juge. Ape nk buat. Tapi saye x buncit ok! Cume berisi. Bukan gemok! BERISI. Sila pahamkan betul2 ayat tu ye.

Pada kawan2 yg da menjadi mangsa ejekan aku, sile la maafkan kawan mu ini sebab aku da tergolong dalam golongan kamu2 sume yg montel2. heeeee. Ampunnnnn. Jangan risau, aku akan usehekan supaya kite akan tergolong dalam golongan yg org akan pandang kite ye. hiks!

Baju aku sume la bole dikatekan da sendat. Tang body mmg ok la. Tapi tang lengan ni ha. haisyyooo. Mmg sendat hbes. Sume bju kmeje aku cm tu. Aku pki M size. Ade org kate aku g main gym ke. Nampk besar je lengan tu. Aku ye kan je da org nak kate kite tuff kan. Hahahahaha.

Nampak gayenye aku akan beralih kepada L size plak la lps ni. Sebab Cik Shieka kite xske katenye kite pki bju yg nampak2 body ni. Die jelez la tuh bdn kite da tuf! Dulu slalu ejek yg kite ni keremping. Hahahahaha. Nanti kite g cari bju same2 ye shiekaweng!

No comments:

Post a Comment