Monday, March 7, 2011

=( + =)

arini dtg opis dengan mke yang agak mengerut ok...sgt tak de semangat arini..mmg la xbrape nk ade keje tp ntah knpe rase kemalasan 2 memuncak..hek3..semenjak due menjak ni bangon tido pon lambat da..si S pon lmbat..slalu die yg cpt kejot aku..die pon da nk ikot aku da..pandai da nk bangon lmbat skrg..nk kene ni die..hahahaha...semalam pon aku keje ok..dalam idop aku skrg xde perkataan CUTI....hari2 kene keje..sgt membosankan..


semalam da la sume2 pegi rumah kakak..nk rasmi kan la konon..sdh ok aku xdpt pegi..sengal punye keje..kan aku da xdapat nk join dorang2 sume..da la rndu ni kat akak =(....dorang sume g kemas2 sket umah akak..maklumla umah baru nk diduduki..kne bersih2 sket..aku balik petang smlm..smpai2 umah tgok kete ayh sume xde..pntu knci..dorang dari umah akak la 2...baru aku nk pegi ok..xpela lain kali la aku pegi..bkn jaoh pon...


npe lambat ek nk tggu petang??gelisah..xtentu hale neh..jiwe kacau..maknenye????hahahahaha..kalau da cm 2 prangai nye mmg arini nk meet se2orang la kan..stakat jmpe kawan2 biase xde la gelabah cm 2..hahahaha..nk jmpe S la pe lg..hahahha..die tggl kn aku aritu..tggu petang ni ye Mrs S cengeng...hahahahahahahha.....

5 comments:

  1. oit2!! ape cengeng2 ni haa...
    jiwe kental ni tau tak!! dia pon same jer pdahal...huhu

    ReplyDelete
  2. haha..kental la sgt...
    cengeng je tau die..
    muahaha...
    kte gagah lg perkase..
    mne men cengeng2 ni cm die..

    ReplyDelete
  3. elehh..perkase konon
    pagi2 msg dgn akak da taching2...
    cane tuh??? huhu

    ReplyDelete
  4. ala..ngn akak biase la..
    awk jelez ek???

    ReplyDelete
  5. eee..kalo dgn akak kite boleh control lg sawan jeles tu.
    dun wori..haha

    ReplyDelete