Wednesday, March 23, 2011

sedetik lebih =P

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

ha asal ek aku letak lirik ni kat cni siap ngn lagu skali ok..hahhahah..aku pon xtau asl..tbe2 rse nk ltk..aku sbnr nye mne pnh pon lyn lagu mamat neh..nth npe nth lgu die yg ni cm lain je aku rse..tbe2 plak aku blh terlayan ok..muahahahahha..cm cair je dgr lagu neh..eee geli!!!dgr je lagu neh rindu kt S ros memuncak2 ok..huhuhuh..da2..layan jom.....

8 comments:

  1. skrg kn bile dgr lagu ni jer, kite da bajet2 anuar zain nyayi utk kite ouhh..anuar zain punye protege..mr.A nme dia.hikzz...

    ReplyDelete
  2. hahaha...kmo bygkn la ye..
    mr.A ske nynyi lgu ni ek?

    ReplyDelete
  3. pehh..mr.A da kemaruk dgr lagu ni skrg..
    pantang ade kt radio..dia trus jd pn pnyanyi latar

    ReplyDelete
  4. hahaha...ble die nynyi meski kmo cair kn..
    muahahahahahah

    ReplyDelete
  5. dia nyanyi smbil pndg jalan raye tcinte dia tuu..cmne kite nk cair..=P

    ReplyDelete
  6. t kmo suh la die ngadap kmo nyanyi..
    mesti bez kn..bez ok ade org nyanyi tok kte..hmmmm

    ReplyDelete
  7. die jarang2 nk nyanyi tok kte..
    kne pkse bru nyanyi...

    ReplyDelete