Thursday, March 10, 2011

kowang boleh??

haha..ape yg boleh nye neh???ha ni yg nk habaq ni..smlm la pnye cte..lmbt updte plak kn..hek3..pagi semalam aku kene p subang..biase la p subang amek document la..xkn nk p joget plak kt sne kan..kul 10am aku gerak dr cni..slalu nye aku yg kene tggu document siap..tp smlm sampai2 je dcmnt mmg da siap..so xde la kene tggu kan..lege sket rase..tp yg xbez nye dcmnt kuar xhabis la plak..suku pon xsampi..sgt menaikkan marah aku..ye ar mau xmarahnye..nnt kene bebel ngan agent..pkr byk kali ni cmna nk buat..B kate baki kuar esk..ok la..da dpt idea la ni..dcmnt yg dpt td simpan je dlu tggu baki dcmnt smpai baru pas kan kt agent..kang kalau bg dlu nnt dowg sibuk tnye baki ble nk kuar...

balik opis cepat2 letak dcmnt pas 2 tros kuar balik..blh???da kul 2pm lbh da time 2..alasan nk p makan..owg lain sume lunch hour kul 1pm aku ngn M relax je kua kul 2pm lbh..hahahha..padahal x g mkn neh..tau kteowg p mana???ha..p kdai aksesori krete..hahahhaha..kowg boleh buat cm 2???time keje ley p upgrade kete...





OMG!!!abez cik puteh aku dowg tebuk..sian cik puteh..mesti die sakit kan kene koyak2 cm 2..xpe t ai pukul sape yg buat u cmni ye cik puteh...tp xpela..u tahan sket ye cik puteh..i nk make up kan u sket je..bg u lagi cun..hahahahahah..trok prangai!!ni time aku nk buat smoke lamp..abez sume di bukak nye..malu cik puteh i ni kene bogel...


ha ni la die!!!die la yg bogel kan cik puteh..jht tau die ni..trok prangai die..hahahahaha...ni la yg di namekan smoke lamp..2 die ngah spray aku nye cover lampu la 2...makan mase gak bnde ni..aku igt senang je nk buat..nk bukak lampu die punye la ssh ok..owg2 yg pandai je blh bukak..yg xreti jgn nk cube2 ok..cnfirm masok air nnt bile hujan..ptg baru balik..kul 5 gak la blk opis blk..bos tepon ade je alasan kteowg bagi..hahahha..mntk maaf ye bos..bkn slalu pon...hehehhe..da sampi opis belek2 balik mcm ade yg xkene je kan..haaaa..xley jadik neh..xpuas hati lg neh..pas blk keje p balik ni kdai 2..bukan nye die buat xcun..tp aku nk tmbh bnde lain plak..hehehehe...


bukak bonet plak dah..hahahaha...skali lg cik puteh aku di bogelkan..kali ni bonet je..nk wtpe???ha nk balut karben..hehehhe..style sket kan..ramai da owg buat sbnrnye..aku je baru nk buat..nk ganti fiber tersgt la aku xmmpu..mahal gle ok..so karben jela yg seswai stakat ni kan...hahahha..sampi malam cine2 ni menghiaskan cik puteh aku..tgok la mate cik puteh..kan da bercelak 2..nmpk sket itam nye kan..hahahahha...lampu da gelap da...nk tgok hasil nye????jeng3..hiks!


ha ni la die..sje amek dari atas..nk tgok stiap sudut mai cni la dtg sndri tgok...hahahahha..aku amek skali ngn spoiler itam 2 ha..nmpk??hhahaha..pasni xbuat da..ni la keje gile aku buat smlm..time keje blh g buat krete plak kn..kowg boleh ???buat la tgok..hahahahhaah...da mkeup baik pnye ni xsbr plak nk bwk S jln2..hehehhe..die yg akn rasmi ok..huhuhuhuhu..tggu tau S..t sy bwk awk jln2 ngn krete kte yg berwajah baru,..muahahahahahahaha.....









4 comments: