Thursday, March 31, 2011

kemalasan menjelma

asek malas je aku skrg ni..heee..jgn slh kan aku..slh kan si malas ni..asek nk ikot aku je mne aku nk pegi..g la jaoh2..g ikot org lain plak..mne la si rajin ni..si rajin ni amat jarang nk ikot aku..npe ye??cbe la ikot aku..kn senang idop aku..pasni dtg kt kte ye cik rajin..ni ble si malas ikot ape pon aku xblh nk buat..keje jgn ckp la..mmg da menimbun2 kt meje 2..tggu si rajin dtg je baru aku boleh settle kan sume..ni si rajin dtg time bile tau??time aku nk tdo..nk lepak2..ha time 2 la si rajin muncul..xbaik ouh cm 2 cik rajin..dok kt kte je eh pasni...

nak update pon da xtau nk wtpa..heee..slalu ade je bnde nk story2 kn..sintem2 malas la pnye hal ni..layan jela kan ape yg aku tulis sementare nk tggu cik rajin..hiks!hahahahhaha..ske glak cm 2 skg..ni sume cik S la aja aku..glak lpas xlpas je kan..hiks!!...muahahahahahah....

No comments:

Post a Comment