Thursday, April 14, 2011

gemok + busy = kurus???

arini adalah hari lemah aku..hee..xbrape nk sht lor..biase la cuacekn xmenentu skg..kejap2 ujan..kejap2 pns..aku kn sensitif sket..muahahaha..ngn idung leleh2 nye..hiks!aku nk diet la..sume kate aku da gmok..mne leh tahan..aku mne pnh gmok..kn3..xcye g tnye mak aku..hahahah..x di nafikan la mmg hati ngh senang..bile bdn naik je mesti orang akan kate *hati tengah senang la 2...kne ckp cm 2 ek??so skrg mmg matlamat utama aku adalah DIET!!jgn nk gode2 aku suh mkn ok..cik S pon jgn nk gode2 kte tau...xske bile jmpe member2..ayat pertame dorang *oi gmok la ko skrg...*mkin berisi la badan ko...ouuhh ayat yang menikam  jantung aku apabila terdengar dorang berkate sebegitu...aku pon trase diri aku agak berat je skrg..da ade doublechin ok..hahahah..tkot2..xmo2...xde mse nk g bersenam skrg..2 sbb bdn mkin menjadi2..hisshhh!!

                                                        gemokkan nampak

ari sabtu ni aku cti..nk g mne ye??nk dating xley..cik S balik kg..spe nk kua ngn aku???sile wat appoinment cepat ye..hahahahah..xde plan lg..dok umah je kot..jd ank bujang yg misali..bole???sekarang ni msok opis je hati da gelabah..hahahah..banyak kje skrg..semenjak2 ni la kan..td je msok2 bos da jmpe aku..pagi2 da kene bebel..smlm punye kes la ni..aku x key in dlm system..ala sehari je pon terlmbt..relax ar bos..sume kje die nk suh aku buat..staff lain ade 2 g la suh buat..nk buli aku je..tau la aku xde SPM....mmg trase diri aku sgt semak skrg ni ok..dlu msok opis bole rehat2 lagi..siap bole tdo tau..hahahah..*jgn ikot prangai ni tau..sekarang jgn harap la nk rehat..time rehat aku pon kene kacau ok..cane ni??xpe..aku ske..salah satu care utk diet kn..xyah g makan..hahahahha...bosan nye la aku ...nk wat kje mmg xde hati la arini kan..mengenangkan diri akn di tggl kan harini..=(

No comments:

Post a Comment