Tuesday, April 12, 2011

motif????

adalah sangat membosankan apabila harus bersendirian di opis ketika ini..adeh..heee..sangat tidak suke ok..aku kene cover plak opis kajang ni sbb staf p kursus kat MAS..sepatot nye member aku si wanie ade skali..arini ptot die 1st day kt cni..aku tarik die masok keje ngn aku..hahaha..tp die da balik plak..esok die start..so melangok la aku sowg2 kat cni cm harem...

ouh ye..sejak2 aku upload gambr aku ngn cik S kt fb ni kan,byk plak kontroversi ouh..aku bru je upload da rmi da owg dok bertanye..yg aku xbole bla mak sedare aku sendiri 2..macam2 die tnye..soalan2 yg di tnye:
-orang mana??
-da lama ke??
-keje mana die??
-umur brape??
-da sriyes ke ngan die??

wahai mak lang ku sayang..saye bukan artis nk ditanye begitu..hahahah..mcm2 ok die tnye..ke die nk jadikan aku menantu die????muahahahaha..*mak lang,ayah kite boleh walikan anak awk tau..makne nye kite xbole jd menantu awak...hahahahhahahahahha..sgt tkot aku bile die tnye mcm2..itu ngn mak sedare aku..ngn member2 belom lagi..ngn IM nye la..ngn msg nye la..smlm ade la sowg minah ni msg aku..ni ayat die:
-terperanjat gak tgok ko da ade gf
sakit gak la ati tgok...
motif???????hahahah..wahai kwn2 ku di luar sane..hati ku sudah dicuri oleh cik S..so xde spe la yg nk dpt lagi..hiks!!geli nye ayat aku..kowg nk muntah???sile kan ye..salah ke aku da ade orang umah???cehh..orang umah ok..bakal..huhuhuhu..xyah la kowg2 nk dengki ngn aku..bg la aku bahgie plak ye..hek3..

kepade cik S..kmo jgn nkal2 ok..kte tau ape je yg awk buat..kte spy skrg tau..so berhati2 la ye..hehehehe..syg awk...

3 comments:

  1. oit! cik S tak curi hati awk la..cuma penjage hati awk je..all da time!! hikss..
    haisyoo..sape yg sakit hati tu? takot kite cmni...

    ReplyDelete
  2. ade la budak sakai yg skit ati..
    cik S syg kte ke x ek?

    ReplyDelete
  3. cik S terlalu lalu amat banget syg kamu dehh..
    hehehe..sriously! =) yakin arr..

    ReplyDelete