Wednesday, April 6, 2011

ouh april =)

sian kat blog aku ni..lme xupdate..hahahha..agak membusykan la akhir2 neh..eh jp..skg ni bulan april da kan..tau x npe aku ske april???hahahahah..ade ar..hehehehe...tahun ni nth ape sprise la plak kn..tahun lps celebrate ramai2 dekat opis..best ok..sebab buat skali ngn bdk2 opis..dowg pon bulan april jugak..so skali jela kan..time 2 bos agak baik la..xdela baik sgt..hahahah...tp time2 skola lagi seronok kalau nk dikirekan la kan..sbb ape??sbb banyak dapat adiah..hehehehehe..maklumla..kte kan famous kt skola dulu..muahahahahaha..prasan lebih..mmg byk la kan dpt adiah time skola dulu..kad xyah cakap la..tp 2 sume dulu2..zaman2 skola..skg??xde spe da nk bg aku adiah..sdh je..heeeee...da tue spe nk bg adiah ye x..hek3..

ngan family pon aku celebrate jugak..sebab mak ngah,acik n spupu aku sume bulan april..slalunye clbrte kat umah nenek aku..sbb sume kumpul kat umah nenek..heeeee..thun ni xtau la cmna sambutan nye..tggu jela. sambut kt club nk??spe nk ikot??heeee..mau aku kene cepok ngn cik S kalau aku clbrte kat sana..aku nk p bercuti la..ade spe yg mempunyai tmpat2 menarik x??letih da aku dok pkir mne nk p..janji aku ngn cik S pon xtertunai2 lg..masing2 sibuk..malam td aku g dating ngn die..ngh2 nkkua 2 mbr aku tpon plak..satu opis ngn aku dulu..die kne sound baik pnye ngn bos bingai aku 2..bos aku dlu ni mmg cm bangang dowh..ape die igt pkerje2 die ni xde prasaan ke..sian aku tgok mbr aku ni..mmg kaw2 la die kne..aku nk tarik die kje ngn aku..aku pon dulu kene gak ngn bos bangsat 2..mmg down la..terhina rase ok..tau la die owg senang,..jgn la buat kteowg ni cam sampah..xpe2..aku mmg dendam ngn die ni..sume projek2 dulu ade dalam tangan aku..ko tggu lingkup jela bal oii..ko tggu sahaja...

No comments:

Post a Comment